News Releases - 2020

News releases published in 2020

Vectra soulage les analystes de sécurité des énormes volumes d’alertes, en combinant signaux de haute fiabilité et automatisation

February 13, 2020

Vectra devient le premier et le seul éditeur à proposer une solution de détection et réponse aux incidents réseau (Network Detection and Response) basée sur l'identité – la solution Account Lockdown - afin de renforcer la sécurité de ses clients.

Read full news release

Vectra entlastet Sicherheitsteams von erdrückender Alarmflut durch zuverlässige Meldungen und automatisierte Reaktion

February 13, 2020

Vectra ist die erste und einzige NDR-Lösung, die einen identitätsbasierten Ansatz zur Durchsetzung von IT-Sicherheitsregeln verfolgt.

DasCybersicherheitsrisiko nimmt für Unternehmen weiter zu, da die Sicherheitsteamsmit einer erdrückenden Flut von Warn- bzw. Alarmmeldungen und gleichzeitig mitabnehmender Effizienz ihrer Bemühungen zu kämpfen haben.

Vectra Empowers Organizations to Detect and Stop Office 365 Breaches

February 11, 2020

As Account Takeovers Continue for Office 365, controlling Risk Remains the Top Concern for Organizations Adopting Software-As-A-Service (SaaS) Models

Credential abuse is the leading attack vector in SaaS, especially for Office 365. In an effort to help organizations securely and successfully protect their applications, Vectra AI is announcing the launch of Cognito Detect for Office 365. Backed by new detection models focused on credentials and privilege in SaaS applications, Vectra expands cloud coverage from Infrastructure-as-a-Service (IaaS) and extends the ability to track attacker activity pivoting between on-premise, data center, IaaS and SaaS. Given that attackers don’t operate in silos, a security solution shouldn’t either. Vectra delivers the complete visibility across your deployment footprint that leaves attackers without a place to hide.

Vectra lance Cognito Detect pour Office 365

February 11, 2020

Alors que les usurpations de comptes Office 365 se font de plus en plus nombreuses, le contrôle des risques reste la principale préoccupation des organisations qui adoptent les modèles SaaS (Software-As-A-Service. Avec cette nouvelle solution, Vectra offre aux entreprises un moyen fort de détecter et bloquer les attaques sur O365.

Read full news release

Vectra ermöglicht Unternehmen Angriffe auf Office 365 jetzt schneller zu erkennen und zu stoppen

February 11, 2020

Gekaperte Office 365-Benutzerkonten stellen weiterhin ein Problem dar–Unternehmen, die Software-as-a-Service-Modelle(SaaS) einführen, müssen die Risiken unter Kontrolle bringen.

Das Cybersicherheitsrisiko wird für Unternehmen weltweit zu einem zunehmenden Problem. Datensicherheitsvorfälle in Zusammenhang mit Office 365 stehen hierbei an vorderster Stelle. Trotz zusätzlicher Sicherheitsmaßnahmen wie z.B. Multi-Faktor-Authentifizierung umgehen die Angreifer die Zugriffskontrollen immer wieder erfolgreich.

Read full news release

Vectra AI erweitert sein Führungsteam mit der Ernennung von Willem Hendrickx zum Vice President of International Sales

January 30, 2020

Hendrickx hat sich zum Ziel gesetzt,Channel-Partner und Technologie-Ökosystem-Partnerschaften schneller zum Erfolgführen.

Vectra, führend im Bereich Network Detection and Response (NDR), gibt die Ernennung von Willem Hendrickx zum Vice President of International Sales bekannt. Als Vertriebsprofi mit mehr als 25 Jahren Erfahrung in der Enterprise-Technologie kann Hendrickx eine starke Bilanz bei der Erzielung erstklassiger Ergebnisse und der Entwicklung strategischer Geschäftspartnerschaften vorweisen.

Read full news release

Vectra AI expands leadership team with appointment of Willem Hendrickx as Vice President of International Sales

January 30, 2020

Hendrickx focused on accelerating success for channel partners and technology ecosystems partnerships

Vectra AI today announced the appointment of seasoned sales executive Willem Hendrickx as Vice President of International Sales to its leadership team. With more than 25 years' experience in Enterprise technology, Willem brings a strong track record of delivering high-value results and developing strategic business partnerships and will be an integral part of the Vectra team as it continues to expand operations across EMEA and APAC.